Medlemskap kassa

Medlemskapsnivå ändra

You have selected the Nivå 3 Forum - skol-/terapi-/vårdhund membership level.

Detta har du tillgång till om du gått en utbildning i hundunderstödd terapi/pedagogik eller djurunderstödd terapi/pedagogik. Du har utbildat dig till Terapi/Vård eller skolhundsteam. Här får du både tips och inspiration via kunskapsbanken.

Priset för medlemskap är SEK 147.00 varje 3 Månader. Kunder i VAT kommer att debiteras 0% moms.

Har du en rabattkod?

Kontoinformation Har du redan ett konto? Logga in här

LÄMNA DETTA TOMT

Diplom/Certifiering

Här vill vi att du laddar upp en kopia eller foto av ditt diplom.

Fakturaadress

Terms of Service

Inlogget till dessa forum är personligt, tänk på GDPR när du delar foton och filmer. Du är personligt ansvarig för det som du lägger upp. Håll god ton i forumet och kom inte med personangrepp.

De diskussionsinlägg du gör kan ses av alla medlemmar men är till för enbart medlemmar, du får inte dela informationen vidare till andra utanför forumet.

I och med att du blir medlem i forumet så kommer du också att dela med dig av din information till Terapihundskolan som kan användas i marknadsföringssyfte.