Välj medlemsnivå

I detta forum kan vi prata fritt och bolla frågor, tankar och hjälpas åt att få denna bransch att växa. Här får man tillgång till expertis, tips, råd och nätverk. Forumet är öppet för alla som önskar delta.

Detta forum är för dig som gått en utbildning i hundunderstödd aktivitet eller djurunderstödd aktivitet. Du har utbildat dig till Besökshundsteam. Här får du både tips och inspiration via kunskapsbanken. Förkunskapskrav: Besökshundsutbildning.

Detta forum är för dig som gått en utbildning i hundunderstödd terapi/pedagogik eller djurunderstödd terapi/pedagogik. Förkunskapskrav: Terapi/Vård eller skolhundsteam.

Nivå Pris
Nivå 1 Forum för djur- & naturunderstödda insatser SEK 147.00 varje 3 Månader. Kunder i VAT kommer att debiteras 0% moms. Välj
Nivå 2 Forum – besökshund SEK 147.00 varje 3 Månader. Kunder i VAT kommer att debiteras 0% moms. Välj
Nivå 3 Forum – skol-/terapi-/vårdhund SEK 147.00 varje 3 Månader. Kunder i VAT kommer att debiteras 0% moms. Välj